Ideile bune merită premiate! Campaniile de publicitate premiate în România sunt așteptate la festivalul IAB MIXX Awards Europe

IAB MIXX Awards Europe, festivalul european de publicitate care premiază cele mai bune campanii din regiune, a deschis înscrierile pentru competiția din 2023. Este o ocazie de neratat pentru profesioniștii din industrie să demonstreze că sunt competitivi la nivel internațional, iar anul trecut au reușit: agențiile din România au plecat acasă cu două premii Gold și unul Silver, dar și cu cea mai râvnită distincție: Grand Prix! Și anul acesta sunt invitate să participe toate campaniile europene care au fost înscrise într-o competiție națională sau internațională.

Evenimentul local, IAB MIXX Awards România, a adunat peste 100 de înscrieri din partea a 28 de agenții și 36 de branduri. Reprezentanții juriului au remarcat că nivelul înscrierilor a crescut de la un an la altul, iar cazurile au avut argumentații solide, așa că sunt așteptate și distincții internaționale pentru campaniile românești. Decernarea de premii a avut loc într-un cadru mai degrabă informal, o petrecere care a reunit sute de oameni de marketing din companii, freelanceri și angajați din agenții de media, de creație, sau de PR, jurnaliști și publisheri.

„Ediția locală IAB MIXX Awards 2022 s-a apropiat cel mai mult de idealul pentru care echipa de organizare s-a luptat încă de la început. Evenimentul a avut o atmosferă intimă, iar calitatea înscrierilor a atins cel mai ridicat nivel de până acum. Sala s-a confundat cu scena în mai multe ocazii, iar discuțiile au fost sincere. Nimic extraordinar nu s-a născut după o discuție ușoară, iar în cadrul aceastei ediții punctele de vedere diferite nu au mai fost exprimate timid. Am simțit un schimb de idei și perspective autentic și asumat. Sperăm ca acest dialog să construiască din ce în ce mai solid o industrie creativă puternică pe plan european. La IAB MIXX Awards Europe avem o misiune grea după rezultatele de anul trecut, dar sunt încrezător că le putem egala, dacă nu chiar depăși. Sper să fiu alături de cât mai mulți colegi din industrie pe 23 și 24 mai la Interact și la decernarea premiilor IAB MIXX Awards Europe la Madrid”, a declarat Andrei Dragu, Event Director IAB MIXX Awards, vicepreședinte IAB România și COO v8.

La nivel internațional, există 20 de categorii deschise campaniilor în 2023, dintre care 2 sunt noi: Retail Media și Sustainability Campaign. Înscrierile pentru IAB MIXX Awards Europe se fac pe site-ul IAB Europe până pe 14 aprilie, dar până pe 10 martie ele beneficiază de un tarif special. Detalii despre înscrieri și despre juriu aici: https://iabeurope.eu/interact/mixx-awards/.

Alte articole


Brandul românesc Alura își extinde prezența pe Zalando
Alura, brand românesc de încălțăminte fondat în 2021 de antreprenoarea Raluca Hăulică, a intrat pe Zalando, cea mai mare platformă […]
Beach, Please! face show total de Black Friday: 10.000 de bilete vândute
Cel mai mare festival de muzică din Europa a transformat Black Friday într-un spectacol al experiențelor. Beach, Please! a vândut […]
Oana Bîrsescu și povestea Zea et Sia – bijuterii care poartă emoție, feminitate și frumusețe
Oana Bîrsescu a transformat Zea et Sia dintr-un vis personal într-un brand de bijuterii care poartă emoție, sens și feminitate. […]
Educație și profesionalism: Dr. Georgiana Popovici, premiată la Gala Performanței și Excelenței 2025
Pe 20 octombrie, la București, a avut loc cea de-a 15-a ediție a Galei Performanței și Excelenței. Ediția aniversară a […]