Kaufland a devenit cel mai activ brand în digital în timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD și la Neversea, dar și ale celor care au urmărit de la distanță evenimentele și au creat energia de la stand-uri și de la scenele de festival, din spatele ecranelor de smartphone.
Agenția full-service de publicitate v8 a venit cu propunerea de a aduce mai aproape de publicul tânăr evenimentele muzicale ale verii, prin limbajul Social Media: Reel-uri, Story-uri, și live-uri pe YouTube și pe TikTok . Astfel, s-a născut Kaufland Summer TV, postul TV de festival, care a avut o grilă proprie cu formate ca Festival Food Recipes cu Chef Sam, Festival Mocktails cu Gache, Întrebare sau Provocare cu Speak & Ștefania, Festival Dance Moves cu Alina Duma, Backstage Acces cu Codin Maticiuc sau Rate My Outfit cu Cătălin Botezatu. Emisiunile au fost fie live-uri de 20-30 de minute (pe TikTok la Neversea și pe YouTube la UNTOLD), fie pastile de conținut pe canalele Kaufland, iar comunicarea a inclus OOH-uri în puncte importante, spot-uri TV, radio și ad-uri în digital, prin care s-a comunicat lansarea înainte de cele două festivaluri.
„Ne-am dorit să ne conectăm cu publicul tânăr cu ocazia festivalurilor muzicale din vara aceasta. Nu e ușor să urci pe main stage-ul vizibilității digitale. Soluția noastră a fost să democratizăm aceste evenimente aducându-le astfel mai aproape de comunitatea noastră, prin ore întregi de live-uri cumulate și o abordare creativă care să stârnească interesul", a zis Silviu Buidan, Head of Digital Marketing, Kaufland.
@kauflandromania Ai aflat? Lansăm Kaufland Summer TV. De la pași de dans cu @Stefania la mancare gustoasa cu @letorriellecsamuel și interviuri spicy cu @speak și @codin_maticiuc. Toooate de la @neversea.festival . În perioada 7-10 iulie fii cu ochii pe pagina noastră de TikTok. 🥺Stay Tuned & follow Kaufland România.#Kaufland #NeverseaFestival
♬ sunet original - Kaufland România
„Chiar dacă lumea se schimbă și micile ecrane iau locul ecranelor clasice de TV, tot posturile TV rămân principalii mentori ai românilor când vine vorba de formate preferate. Pornind de la această premisă, am creat prima grilă de programe Kaufland Summer TV, analizând formatele clasice de pe principalele canale TV, pe care ulterior le-am redat jucând după regulile din SoMe. E interesant să pui pe foaie toate formatele clasice de TV și să îți imaginezi cum ar suna ele dacă ar fi să le regândești pentru Gen Z, în special pe vertical", a precizat Adina Stănescu, Creative Director, v8.
@kauflandromania Bine ai venit la Kaufland Summer TV 🔥! @codin_maticiuc te invită în backstage-ului festivalului Neversea! Care e cea mai interesantă chestie pe care ai aflat-o 👀? #KauflandSummerTV #Kaufland #Neversea
♬ original sound - Kaufland România
@ ♬ -
@kauflandromania #DreamersOfNeversea au fost întrebați sau provocați de @speak! 🎉 #Kaufland #Neversea #KauflandSummerTv
♬ sunet original - Kaufland România
Astfel, Kaufland Summer TV s-a transformat în cel mai variat post TV de pe TikTok și de pe YouTube.
„Am pornit cu multe semne de întrebare la drum. O să meargă? Nu o să meargă? Mai este loc de o nouă televiziune? (sau Cine își dorește o nouă televiziune?) Dar fanii brandului ne-au liniștit imediat. Inițiativa noastră de a democratiza festivalurile a prins bine, bine și, prin implicarea comunității, am reușit să creștem pagina cu plus 27.837 useri noi. Încă ne mai uităm, din când în când, la engagement-ul si la reach-ul campaniei, în zilele în care avem nevoie de un boost de încredere", a zis Alexandra Coancă, Account Manager, v8.
Kaufland Summer TV nu s-a rezumat doar la a democratiza festivalurile în online, ci a și oferit mii de bilete la Neversea și la UNTOLD prin giveaway-uri, concursuri și promoții, precum challenge-ul de pe TikTok „The Neverseen Influencer”, în care cele mai originale sau amuzante TikTok-uri legate de Kaufland au fost premiate cu abonamente duble la Neversea. De asemenea, cel mai original TikToker va fi premiat cu un contract de imagine, pe un an, cu Kaufland.
@kauflandromania Intră în gașca influencerilor Kaufland! Postează un TikTok în care promovezi brandul într-un mod inedit, postează-l cu #TheNeverseenInfluencer și dă tag @KauflandRomania și poți câștiga unul dintre cele 250 de abonamente duble la Neversea și un contract de imagine plătit pe un an. ✨#Kaufland #neverseeninfluencer
♬ original sound - Kaufland România
Challenge-ul a adunat 31.1 milioane de vizualizări și sute de clipuri de la pretendenți care s-au filmat fie de acasă, fie din magazinele Kaufland sau direct de pe plaja de la Neversea.
Echipa V8
Adina Stănescu – Creative Director
Andreea Siran – Senior Copywriter
Paul Crăciunescu - Copywriter
Adriana Paulică – Art Director
Rareș Boghiu – Art Director
Alexandra Coancă – Account Manager
Corina Angearu – Client Service Director
Andrei Dragu – Chief Operations Officer
Ionuț Andrei – GM & Strategy Director
Echipa Kaufland
Alina‑Roxana Golopența – Marketing Director
Silviu Buidan - Head of Digital Marketing
Maria Ionescu - Senior Marketing Specialist
Valeria Romanciuc - Social Media Marketing Specialist
Iustin-Răzvan Moței - Social & Online Marketing Specialist
Cosmin Ezaru – Creative Marketing Director
Compania v8 este un business 100% românesc, înființat în 2013, poziționându-se în piață ca agenția care oferă clienților săi campanii care dau dovadă de curaj atât din punct de vedere creativ, cât și strategic, sub sloganul „ideas for growth”. Printre clienții v8 s-au numărat, din 2013 până în prezent, Kaufland, Sensiblu, Omniasig, Orange, Sanofi, Cris-Tim, BRD, Napolact, Vodafone, Radio Guerilla, Johnson&Johnson, Dr. Oetker, Bioderma, Park Lake, Selgros, Bergenbier sau Zentiva.
Pentru mai multe detalii: Andreea Retea | +40723619910 | office@v8i.ro