Laura Ionescu devine Creative Director al agenției v8

Agenția full-service v8 anunță alegerea Laurei Ionescu, autoarea unui bestseller și creatoare premiată, în rolul de Creative Director.

Cu o carieră ce a evoluat rapid și remarcabil până la 34 de ani, Laura vine la conducerea echipei creative cu o viziune inovatoare, consolidată de experiența sa în storytelling, activism și publicitate.
Cunoscută pentru cartea sa de succes, „Nu te găsesc pe nicăieri”, vândută în peste șase tiraje, Laura a reușit să capteze generația milenială prin modul autentic în care a descris adolescența anilor '90-2000. Această capacitate de a rezona profund cu publicul va fi esențială în noul său rol la v8, agenția full-service care a câștigat peste 50 de premii de creație doar în ultimii doi ani.

„Sunt încântat să o avem pe Laura în echipa noastră. Creativitatea ei neobosită, combinată cu o viziune autentică asupra publicității, va aduce un plus de valoare agenției. v8 se străduiește mereu să împingă limitele inovării, iar Laura este persoana perfectă pentru a ne ajuta să facem acest lucru”, a declarat Ionuț Andrei, fondator și CEO v8.

Cu două premii Golden Drum la activ și numită în Top 5 Creatives din Europa Centrală și de Sud-Est la doar 22 de ani, Laura Ionescu își extinde influența creativă, îmbinând arta storytelling-ului cu inovația digitală, într-un peisaj publicitar în continuă transformare.
„Pentru mine, creativitatea este o poveste în centrul căreia se află curajul: atât acela de a spune adevărul, cât și cel de a provoca status quo-ul. Totul pentru a crea lucruri care contează, campanii care mișcă și care schimbă perspective. Mă bucur că mi-am găsit echipa în v8: o să mă lupt în fiecare zi să o merit, să fiu ceea ce mi-a lipsit mie. Îmi pun energia în acest împreună și de-abia aștept să văd cât de departe ne vor duce forțele noastre creative”, a spus Laura Ionescu.

Agenția v8, fondată în 2013, s-a remarcat rapid pe piața locală și internațională prin campaniile sale îndrăznețe și inovatoare, colaborând cu branduri de top precum Dr. Max, Kaufland, BRD, YOXO, Cris-Tim, Riot Games, Sensiblu, Orange, Staropramen, Omniasig, Sanofi, Napolact, Vodafone, Stella Artois, Radio Guerilla, Johnson&Johnson, Beck’s, Dr. Oetker, Bioderma, ParkLake, Selgros, Bergenbier sau Zentiva și câștigând distincții importante, inclusiv Grand Prix-ul la IAB Mixx Europe Awards, dar și Gold, Silver și Bronze, pe plan european și național, la categorii precum Best Creative Idea, Best Social Campaign, Best Influencer Campaign și multe altele.

Alte articole


Supereroii reciclării, imaginați și desenați de elevii din România, acum în expoziția BANDA ASAP! Peste 180 de lucrări pot fi admirate din 7 octombrie, la Amzei Creative Corner, cu intrare gratuită
ASAP România, programul de responsabilitate socială al Fundației The Institute, invită publicul pasionat de bandă desenată și nu numai, la […]
Reprezentanți de top ai companiilor internaționale NVIDIA, Google, Microsoft și IBM decriptează viitorul Inteligenței Artificiale la AI Expo Europe
A mai rămas o lună până la demararea celei mai mari conferințe despre Inteligență Artificială din sud-estul Europei, AI Expo Europe, […]
Legendara Martha Argerich deschide Stagiunea camerală 2024-2025 a Filarmonicii George Enescu
Stagiunea Camerală 2024-2025 a Filarmonicii George Enescu se deschide miercuri, 2 octombrie 2024, cu un recital extraordinar susținut de legendara […]
Laura Ionescu devine Creative Director al agenției v8
Agenția full-service v8 anunță alegerea Laurei Ionescu, autoarea unui bestseller și creatoare premiată, în rolul de Creative Director. Cu o […]