Vivian Gray a adus parfumul rafinamentului german într-o experiență multisenzorială semnată Creative City

Brandul german de cosmetice Vivian Gray, distribuit în România de Sky Tree SRL, a fost gazda unui eveniment dedicat frumuseții, conexiunii și creativității feminine: un atelier de design floral desfășurat sub îndrumarea Liliei Raicu și Danei Bahnaru, fondatoarele Spot Floral Design.

In foto, de la stânga la dreapta: Dana Bahnaru, Miruna Ioani (siblondelegandesc.ro), Ema Baniță, Ioana Ginghină, Alina Tănasă, Anca Dumitra, Mirela Oprișor, Andreea Retea, Georgiana Ionescu, Lilia Raicu.

Invitate din lumea teatrului, a modei și creatoare de conținut lifestyle au fost provocate să își exprime spiritul artistic prin crearea unei coronițe de flori personalizate, într-un cadru care a combinat armonios parfumul delicat al produselor Vivian Gray cu estetica florală și atmosfera de relaxare.

Evenimentul a fost conceput ca o experiență multisenzorială — o călătorie prin texturi, culori și arome, inspirată de universul Vivian Gray, unde fiecare detaliu transmite ideea de îngrijire ca ritual al rafinamentului. Gama de produse cosmeticele ale brandului, produse în Germania, se remarcă prin parfumurile de inspirație franțuzească și formulele care oferă atât curățare și hidratare, cât și o experiență olfactivă memorabilă.

Distribuitorul Sky Tree SRL aduce în România o selecție de branduri internaționale de beauty și lifestyle care pun accent pe calitate, inovație și autenticitate, printre care Lola Cosmetics (Brazilia) și MamaAura (Germania).

Evenimentul face parte dintr-o serie de activări create de Creative City, agenția fondată de Andreea Retea, specialist cu o vastă experiență în televiziune și PR, care semnează evenimente cu sens și storytelling autentic pentru branduri din domeniul frumuseții, modei și antreprenoriatului creativ.

„Ne-am dorit un eveniment care să vorbească despre feminitate prin toate simțurile – despre frumusețea care se naște din echilibru, inspirație și gesturi simple de îngrijire. Exact așa cum o face Vivian Gray”, a declarat Andreea Retea, fondatoarea Creative City.

În portofoliul agenției se regăsesc branduri precum Alura, Nuit și Elithia, care împărtășesc aceeași viziune despre comunicare — una construită pe emoție, autenticitate și comunitate.

Alte articole


Brandul românesc Alura își extinde prezența pe Zalando
Alura, brand românesc de încălțăminte fondat în 2021 de antreprenoarea Raluca Hăulică, a intrat pe Zalando, cea mai mare platformă […]
Beach, Please! face show total de Black Friday: 10.000 de bilete vândute
Cel mai mare festival de muzică din Europa a transformat Black Friday într-un spectacol al experiențelor. Beach, Please! a vândut […]
Oana Bîrsescu și povestea Zea et Sia – bijuterii care poartă emoție, feminitate și frumusețe
Oana Bîrsescu a transformat Zea et Sia dintr-un vis personal într-un brand de bijuterii care poartă emoție, sens și feminitate. […]
Educație și profesionalism: Dr. Georgiana Popovici, premiată la Gala Performanței și Excelenței 2025
Pe 20 octombrie, la București, a avut loc cea de-a 15-a ediție a Galei Performanței și Excelenței. Ediția aniversară a […]