Wendy poartă ie. Lanțul de restaurante s-a deschis în România cu un logo special

Wendy’s®, unul dintre cele mai cunoscute branduri de restaurante tip QSR (quick-service) din lume, și-a deschis oficial porțile, pentru a doua oară în România, în cadrul Mega Mall București pe 24 aprilie, printr-un eveniment plin de energie ce a durat întreaga zi – și cu un tribut impresionant adus culturii românești.

Cu două restaurante deschise deja în România,
Wendy’s îi întâmpină pe români cu burgerii pătrați din carne proaspătă, sandvișurile și nuggets-urile din pui și desertul emblematic Frosty®, răcoritor și cremos. Într-un gest curajos, dar plin de respect față de noua piață, Wendy’s a lansat un logo special, cu tematică românească: renumita Wendy poartă o ie tradițională, lucrată manual, într-un decor inspirat din motive locale autentice. Acest logo în ediție limitată se regăsește și pe ambalajele dedicate, produse integral în România – un semn clar al angajamentului brandului față de meșteșugul și cultura locală.

Un mesaj personal din partea echipei de leadership
John și Kathryn Chayka, reprezentanții JKC Capital și liderii francizei Wendy’s în România, transmit un mesaj video personal în care apar purtând ii românești, pentru a le ura bun venit clienților din România. Videoclipul poate fi accesat printr-un cod QR plasat pe noul ambalaj și oferă o conexiune directă, prietenoasă, între echipa de leadership și publicul local. Este un moment unic în peisajul comunicării globale din domeniul QSR.

Start cu atmosferă festivă la Mega Mall

Wendy’s a adus la București energia și spiritul caracteristice brandului, printr-un eveniment de lansare cu muzică, jocuri și activări pentru social media. Sute de vizitatori entuziasmați au trecut pragul noului restaurant din Mega Mall, contribuind la o atmosferă vibrantă, plină de emoție și sentimentul unei comunități în formare.

Ingrediente locale, încredere globală

Fideli angajamentului pentru calitate, dar și reputației internaționale pentru meniul făcut pe loc și adaptat la gusturile autohtone, Wendy’s România folosește carne de vită 100% românească și piept de pui întreg, rămânând loial promisiunii globale: „Mâncare proaspătă, iconică... Gătită corect...
Special pentru tine Fresh Famous Food... Gătită Perfect... Pentru TINE.”  Toate ingredientele sunt atent selecționate pentru a livra gustul autentic Wendy’s, la fiecare mușcătură.


Un angajament pe termen lung

„Suntem încântați să fim în România – nu doar pentru deschidere, ci pentru tot ce urmează”, a declarat John Chayka, CEO JKC Capital. „De la profesioniștii alături de care colaborăm, la cultura
vibrantă și reacția incredibil de pozitivă a publicului, totul ne inspiră să construim aici o relație de durată. Valul de entuziasm din social media ne arată clar: Wendy’s a fost primit cu brațele deschise în România.”

Cu planuri de extindere și parteneriate solide deja în desfășurare, Wendy’s abia a început povestea sa în România.

 

Alte articole


FOMO – The Festival Of Modern Owners începe azi. Mii de participanți, 5 zile, 5 locații, totul dedicat noii generații de antreprenori
  The Festival Of Modern Owners începe azi. Mii de participanți, 5 zile, 5 locații, totul dedicat noii generații de […]
Creative City, partenerul de comunicare pentru Elithia – noul centru de excelență în sănătatea feminină
Creative City, partenerul de comunicare pentru Elithia – noul centru de excelență în sănătatea feminină Agenția a dezvoltat strategia de […]
Irina Gologan – Jurnalist și Creator de conținut: „Am pornit pe un drum nou fără frici, dar cu încrederea că prin muncă și perseverență, reușita devine inevitabilă.”
Irina Gologan este jurnalist, profesionist în comunicare și creator de conținut digital. Cu peste 18 ani de experiență în televiziune, […]
S-a deschis Elithia, centru de excelență în îngrijirea sănătății feminine
O echipă de medici de elită lansează un spațiu medical dedicat femeilor, cu servicii de top și o abordare centrată […]